FANDOM

Мешканець станції Університет, зустрічає загін рятувальників по дорозі до Дніпра.

ПередмоваРедагувати

Так ось одного разу на Святошин з'явився представник Університету. Поправивши окуляри, він заявив, що франшизу не потягне, надто багато жетонів за неї треба платити. Але у нього є пропозиція: «А що, якщо виручку навпіл? Не франшиза, а філія? Так сказати, ваше представництво у нас? А?»

Сайгон смутно собі уявляв, як він зможе контролювати ферму, яка знаходиться на відстані шести станцій від Святошина, але по дурості погодився. Надходжень з Університету майже не було: тільки іноді очкастий тюхтій надсилав малу копієчку, нарікаючи на те, що хом'ячки дохнуть як прокляті. А потім відрахування взагалі припинилося.

І ось тепер Сайгон особисто інспектував свої - на півста відсотків - володіння. Взагалі йому і рятувальникам треба просто полежати і прийти в себе. Але шановному Вікентію Бенедиктовичу про це знати зовсім необов'язково. А то ще розслабиться, вважатиме про себе казна-що. Хлопчині з цього виду трохи за двадцять, народився він, швидше за все, вже в підземці, але зачатий нагорі. Чахлий він якийсь. Ручки-ніжки худі, криві зуби, борідка куца, краще б збрив. Сорочка, костюмчик мятенький, туфельки... Ботан який-те, загалом. Жіночої гігієною б йому торгувати...

На УніверситетіРедагувати

Замість обіцяного радушного прийому місцевий ботан опоїв подорожнім якоюсь смердючою настоянкою так, що усіх, крім Сайгона спаралізувало. За це місцеві мужі принесли Вікентію Бенедиктовичу спрей для полегшення дихання при астмі.

Лише атака напівпаралізованого Сергія урятувала супутників від учасиі в якомусь нелюдському експерименті.

Виноски Редагувати

Шаблон:ПерсКрот Редагувати

  1. А могли би і бути
Книги серії Метро 2033‏‎

Випадкова вікі