FANDOM

Венеція

Венеція — острів, що стоїть на темних підземних річках. Складається з двох станцій[1] — Третяковської та Новокузнецької.

Коли сніги на поверхні почали танути, вода стала просочуватись до підземель та Метро. Тоді й утворилась Венеція.

Венеція має досить дурну репутацію: не зважаючи на гарну назву та тутешні романтичні місця, населення тут зовсім інше. Венеція представляє з себе великий бандитський притон, що ділиться на зони впливу. Одного з місцевих паханів звати Кислий.

Metro: Last LightРедагувати

Головний герой прибуває на Третяковську, частину Венеції, у пошуках Павла та дитинча Чорних. Сюди Артема привозить рибалка на ім'я Федір, котрий підібрав його у лігвищі мутантів. Головний герой зустрічає на Венеції Боцмана, голову станції[2] та Семена. Ті розказують Артему, що на станцію нещодавно прибула група червоних, щоб зустрітися із бандитами, і що вони знаходяться у борделі.

Артем помічає Павла у борделі. Його ледве не видає повія, котра пропонує еротичний танець.

Артем пробирається до місця, де має відбутися «стріла» — до складу, поки вартові відійшли. По дорозі він вбиває всіх інших бандитів, й заходить до кімнати, де відбувалася угода. Там він потрапляє у пастку Павла, але цьому вчасно заваджує Семен. Павло тікає зі станції.

ВиноскиРедагувати

  1. Практично — з трьох. Третяковська має дві зали, що знаходяться на різних лініях.
  2. Можливо лише Третяковської, а не всієї Венеції.

Випадкова вікі