FANDOM

Рейх не потерпить посягань на наші права!

Прийшла пора готуватися до великої війни.

Це буде остання війна і вона буде тріумфом нашої раси!

Стальний кулак легіонів Рейху вже занесений для удару!

І якщо шакали не віддадуть нам Д6 самі, ми візьмем його силою!

Слава Рейху!

Промова фюрера Рейху перед початком місії

УгрупуванняРейх.

Місце: Тунель між Тверською та Театральною (Фронт) .

Задача: Зупинити наступаючі війська Червоної Лінії.

Місія починається з того що, Ганс - протагоніст, спеціаліст по зброї, одягнений у важку броню, їде на дрезині з його бойовим товарищем на фронт, зупиняти атакуючі війська Червоної Лінії, які схоже хотіли покінчити з Орденом та Рейхом одночасно. Приїхавши, вони бачать що втрати Рейху дуже великі і Червоні скоро прорвуть оборону. Ганс діставши Гатлінг починає стріляти по наступаючим військам. Становище обороняючих потрохи покращується. Згодом по обороняючим починають стріляти снайпери. Ганс бере Вольт Драйвер і стріляє по снайперам. Потім до оборонної лінії Рейху почали рухатися штурмовики з щитами та кулеметник. Ганс знищує і їх. Один з солдатів дає йому гранатомет "Медвед". Після атаки важкої піхоти Червоної Лінії, на паралельній лінії з`являється танк.

Ганс починає стріляти в нього з гранатомета. Танк знищується. Після того починається кат-сцена в якій показуються знищені війська Червоної Лінії та оборонний рубіж, де стоїть Ганс, який охолоджує кулемет і два його бойових товариша, а позаду приходить підкріплення солдат Рейху. Атака відбита.

MetroLL 2014-04-13 10-56-18-88

Ганс їде на Фронт

Конец (Тяжёлая пехота)

Штурм скінчено

Цікаві фактиРедагувати

  • Це єдина місія в Metro: Last Light в якій на початку місії замість думок головного героя записана промова фюрера. Можливо Ганс просякнутий його ідеологією і записує його промову в свій щоденник.
  • Це перша місія в якій Гатлінг можна перезаряджати.(Артем не міг перезарядити кулемет, тому що мав всього одну коробку, яка вже була вставлена).
  • Сама місія дуже нагадує кінець сюжетної кампанії (Відбиття атаки Червоних).

Випадкова вікі