FANDOM

ВСВ - потужний і безшумний автомат, має швидку перезарядку, лазерний приціл.

ВСВ 01.PNG

Власне, ВСВ

Є версія з оптикою.

Боєць 11.jpg

Озброєний ВСВ

ПлюсиРедагувати

  • Велика потужність.
  • Інтегрований глушник.
  • Лазерний приціл.
  • Швидка перезарядка.

Недоліки Редагувати

  • Мала місткість магазину.
  • Велика ціна.

Де взяти? Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • ВСВ розшифровується як "Військова снайперська гвинтівка / рос. винтовка".
  • Прототип ВСВ - ВСК-94.
  • Хантер озброєний унікальним ВСВ з багнетом.
ВСК-94.jpg

І «прототип» — Військовий Снайперський Комплекс ВСК-94

ВСК-94. Знайдіть десять відмінностейРедагувати

Якщо ВСВ має реального прототипа, цікаво ж поглянути на цього прототипа поближче.

ВСК-94 (Військовий Снайперський Комплекс, Індекс ГРАУ - 6В8) - російська снайперська гвинтівка, створена на базі малогабаритного автомата 9А-91 для ведення снайперського безшумного і безполум'яного вогню.

Всі вузли автомата збережені, відмінність лише в наявності глушника і дерев'яного прикладу скелетного типу. Глушник не є інтегрованим в конструкцію, відповідно збережена можливість стрільби без нього (на відміну від ВСР). На стволі гвинтівки замість компенсатора виконана різьблення під ПБС [1].

Автоматика працює за рахунок енергії порохових газів, що відводяться з каналу ствола. Запирання ствола здійснюється поворотом затвора під впливом спеціального вирізу рами затвора. Гвинтівка має автоматичний і одиночний режими вогню. Прапорець зміни режимів знаходиться з правого боку стволової коробки, і одночасно є запобіжником.

Крім механічного прицілу, аналогічного 9А-91, гвинтівка комплектується оптичним прицілом ПСИОП-1, адаптованими під балістику використовуваних патронів з дозвуковій швидкістю пули.

ДостоїнстваРедагувати

  • Прийнятна дулова енергія.
  • Висока пробивна і забiйна дія кулі.
  • Прицільна і ефективна дальність вогню цілком достатні для проведення спецоперацій на відкритій місцевості.
  • Зручний приклад і адаптований оптичний приціл забезпечують високу точність стрільби. *Відсутність дульного полум'я і глушіння звуку пострілу дозволяють снайперові потай працювати в безпосередній близькості від супротивника.
  • Важка куля повільно втрачає кінетичну енергію, що забезпечує високу вражаюча дія, навіть за межами максимальної дальності прицільного вогню. Малий вертикальний розмір дозволяє стрілку щільно притискається до землі.
  • Глушник не містить змінних елементів, тому його ефективність не знижується досить довго в процесі стрільби.
  • Гвинтівка стійка до запилення і володіє надійністю, аналогічною автомату Калашникова.

НедолікиРедагувати

  • Велика маса кулі і мала маса гвинтівки дають сильну віддачу.
  • Гвинтівка не є настільки безшумною. Її лязгающий затвор (особливо при стрільбі чергами) далеко чути, особливо в нічний час і при відсутності досить сильних фонових шумів. Гучність ВСК-94 - на рівні малокаліберної гвинтівки.
  • При автоматичному режимі стрільби різко падає ефективність глушителя, навіть у порівнянні з іншими гвинтівками даного типу.
  • Значний вага боєприпасів істотно знижує ношений боєкомплект.
  • Настильность траєкторії польоту кулі обмежує ефективну дальність стрільби.

Доповнення:Редагувати

  • На відміну від ВСР «Вінторез» ВСК-94 має курковий ударно - спусковий механізм, - але в цьому і полягає її основна перевага.
  • Глушитель (з-за його типу він не відноситься до приладів для безшумно - беспламенной стрільби) нерозбірний (з-за чого після стрільби його доводиться полоскати соляркою або бензином, а при попаданні всередину води з'являється іржа в рекордно короткі терміни) не має інтегрального з'єднання зі стволом зброї,
  • ствол не має хромового покриття (хоча за рахунок цього має досить непогану кучність (хромоване покриття внаслідок електрохімічного способу нанесення не має рівномірної структури), однак мінусом відсутності хромового покриття є його малий ресурс)).

В цілому, ВСК-94 досить непогано зарекомендували себе в ході двох чеченських воєн.

Виноски Редагувати

  1. ПБС — Прилад для Безшумної і Безполум'яної стрільби; елемент спорядження бійця СпецПризу

Шаблон:ЗЕРедагувати

Випадкова вікі