FANDOM

Бурбон
Бурбон
Прізвисько

Бурбон

Стать

Чоловік

Зустрічається в…

Metro 2033

Зброя
Спорядження

Бурбон — підозріла особа, яку Артем зустрічає на Ризькій.

Пропонує Артему угоду: він допомагає Бурбону дістатися Сухарєвської, а натомість отримує Калаш. Артем погодився на такі умови.

Коли вони прибули на Сухарєвську, Бурбон спробував пройти станцію непоміченим, проте його одразу помітили вартові, і відвели до отамана. Як виявилося пізніше, пахан на станції змінився, чого Бурбон аж ніяк не очікував. Коли Артем дістається кімнати отамана, він стає свідком дивної сцени: бандит хоче застрелити Бурбона, проте останній заваджує цьому, вихопивши з його рук пістолет. Тільки-но Бурбон націлюється на бандита, як той бере до рук автомат та дає чергу, після чого обидва персонажі гинуть.

На місці смерті Бурбона Артем зустрічає нового супутника — чоловіка на прізвисько Хан. Саме Хан і доводить до свідомості Артема, що Бурбон не мав у його відношенні ніяких нормальних планів, а хотів лише використати, і, не розрахувавшись, убити...

Подальша доляРедагувати

Про подальшу долю Бурбона можна почути у завданні "Павло"  на Венеції, від бандитів у барі. Ті розказують, що Бурбон, схопивши кулю, лише втратив свідомість, а згодом (коли Артем із Ханом покинули станцію) його знайшли інші бандити.

Випадкова вікі