FANDOM

Брамин — зберігач знань. З одним з них — Данилом — знайомиться Артем на Арбатській. Саме Данило і розповідає Артемові про свою касту.

Я не бібліотекар, а зберігач. Ще браминами нас називають.

  • - Що за назва така дивна? - підняв брови Артем.
  • - Розумієш, у нас тут ніби кастова система. Як в стародавній Індії. Каста... Ну це як клас... Тобі червоні не пояснювали? Не важливо.

Каста жерців, зберігачів знань - тих, хто збирає книги і працює з ними, - пояснював він, а Артем не переставав дивуватися тому, що той так старанно уникає слова «бібліотекар».

- І каста воїнів, які займаються захистом, обороною. На Індію дуже схоже, там ще була каста торговців і каста слуг. У нас це все теж є. Ну, ми між собою і називаємо це індійською.

Жерці - брамини, воїни - кшатрії, купці - вайш'ї, слуги - шудри, - продовжував він. - Членом касти стаєш раз і на все життя. Є особливі обряди посвячення, особливо в кшатрії і брамины. В Індії це сімейне було, родове, а у нас сам вибираєш, коли тобі вісімнадцять виповнюється. У нас тут, на Боровицькій, брамінів і кшатріїв приблизно порівну. На Бібліотеці - там більше наших, ясна річ. А на Арабатській - майже одні кшатрії, з Генштабу.

Випадкова вікі