FANDOM

Бордюрники — презирлива назва корінними мешканцями Пітера вихідців із Москви [1].

За сюжетом книги бійці Альянсу йдуть на війну з бордюрниками, йдуть штурмувати Маяк [2].

Мотив війниРедагувати

На рідній станції Івана невідомі вбивають спицею охоронця і виносять електрогенератор. Без генератора — повільна смерть мешканців станції від голоду. За перевернутою пентаграмою в колі, залишеною на місці злочину, професор Водяник робить висновок, що ті, хто пішов на злочин, — і є Бордюрники.

«План Меркулова»Редагувати

Прямими атаками прорвати озброєні кулеметами блок-пости бордюрників не вдалося. Кулемети сікли нападаючих на капусту. Було прийнято рішення відійти і розпилити газ ЛСД через вентшахти Маяка. ЛСД мав не вбити, але позбавити бордюрників здатності до збройного опору силам Альянсу.

ПеремогаРедагувати

У момент X газ під тиском поширився з допомогою вентиляційних систем Маяковської по всій станції.
У момент (X + дві години) сили Альянсу перейшли в наступ. Вони виявили, що велика частина бордюрників абсолютно не здатна чинити опір, але були й ті, що залишилися битися до кінця. Вони були в протигазах, що перешкодило дії газу.
Частина в чорних морських бушлатах.
Ці пручалися особливо завзято.
Важка піхота адміральців затиснула їх у кут, і перебила усіх до єдиного. Спалахи вогнеметів. Сморід від згорілих трупів заповнив тунелі...

  • * *

Василеострівці загнали в міжлінійник останній маленький загін.

- Ми здаємося! - крикнули звідти. - Не стріляйте!

Кулагін подивився на Івана. Мовляв, будемо робити? Газ ще залишився?
Іван кивнув: все нормально. Кулагін стягнув протигаз, випростався, склав долоні рупором:

- Кидай зброю! Виходь з піднятими руками!

До ніг Кулагіна, заскреготівши по граніту, вилетів 103-ий «костиль». Слідом за ним полетіли ще стволи.

Іван стягнув протигаз з мокрого обличчя.
Все було скінчено.
Маяковська і Повстання здалися на милість переможців.

Виноски Редагувати

  1. Бо приїжджі москвичі так і не звикли до пітерської назви бордюра — поребрик — а продовжували вживати слово «бордюр»
  2. Тут станція Маяковська. Станції Маяковська і Площа Повстання — фортеця і оплот бордюрників.

Шаблон:СтанцПітер Редагувати

Випадкова вікі