FANDOM

До Катастрофи Федір Бахметьєв працював на станції провідним інженером управління, ВИУРом, відповідальним за завантаження і експлуатацію активної зони реактора. В день Катастрофи повернувся в зал над активною зоною, тому що забув там ключі від будинку (іронія долі, вірно? - сказав Федір), і, коли автоматичні системи захисту станції спрацювали, він виявився під замком. З кожним могло трапитися, сказав Федір. Мені ось пощастило. Мда.
Спочатку, коли двері почали закриватися, він вирішив, що це кінець.
А вийшло, що саме початок.

ЗнайомствоРедагувати

- Не буду розповідати, як мені жилося, - сказав Федір. - Це довго і не дуже захоплююче... Головне - вижив. І продовжив працювати. За фахом, хе-хе. Я і зараз працюю.
Реактор - примхлива штука, але цілком надійна при належному догляді. Зате завдяки йому у мене є електрика, гаряча вода, душ, освітлення, музика, кіно...

Про ЕнігмуРедагувати

- Приємно знову бачити людські обличчя, - Федір відкашлявся. - Вибачте... А то живу тут досконалим відлюдником.

Знаєте, в літній час - до Катастрофи - була одна професія, яка мені дуже подобалася. Доглядач маяка, називається. Сидиш собі цілий рік на маленькому острівці, в кам'яній башті, слухаєш гуркіт хвиль, вказуєш шлях кораблям... Так, чудова професія. А з мене, бачте, вийшов тільки доглядач реактора. Не так романтично звучить... але все таки, не скаржуся.
Тільки іноді так хочеться з ким-небудь перекинутися хоч парою слів... до Речі! Скажіть, вам, Іван... нічого не говорить ім'я... - він забарився. Провів пальцями по губах, немов у сумніві. - Енігма?

Іван трохи не захлинувся чаєм.

- Звiдки ви?..
- Ага, - лице старого прояснилося. - Значить, я не сходжу з розуму. Як у нього справи?
- Нормально. Він сліпий взагалі.
- Я знаю, - кивнув Федір.
- Знаєте?
- Звичайно. Ми з ним довго розмовляли. Він мені розповідав про своє поранення в той раз, коли ми, скажімо так, випадково зателефонували. Це була мікрохвильова гармата, здається.

Іван акуратно поставив кухоль на стіл. Значить, Енігма не вигадав що розмова? Яка приємна новина.

- Значить, він не завжди був сліпим?
- Думаю, немає. Втім, ви і самі знаєте це, вірно? Іван кивнув.
- Він раніше був диггером.
- Ким?
- Ну, кимось вроді нас, - Іван обвів рукою сидять біля телевізора. Блакитне світло екрану истончал силуети садячих Кузнєцова, Сивого, Маиделы, Убера. - Розвідники, коротше. Тільки він старше і крутіше... напевно.

Старий кивнув. Зморшки зібралися на лобі, розгладилися.

- Ага, розумію. Але, мабуть, навіть на досвідчених розвідників трапляється хиба. Він розповідав, що досліджував якийсь секретний об'єкт... або лабораторію? Не пам'ятаю точно. Там з ним і трапилася ця... ця неприємність.

Виноски Редагувати

Шаблон:ПерсПітер Редагувати

  1. А могли би і бути
Книги серії Метро 2033‏‎

Випадкова вікі