FANDOM

Балтійська — наступна за Техноложкою станція на південний захід по шостій лінії в сторону Лігова.

На Балтійську вони прибули на наступний день. Станція зустріла їх діловим невпинним гулом. До Катастрофи тут було Управління МВС метрополітену, станція була повна людей в старій сірій формі.
Ціла станція аристократії, - подумав Іван з подивом. - Буває.
Для проходу в службову зону станції Звіздар пред'явив документ, підписаний Ректором Техноложки. Місцеві правоохоронці шанобливо кивали, читаючи фрази на кшталт «прошу надати допомогу».
Добре бути посланцями могутньої і шанованою станції. І тільки всередині виникли ускладнення.

- Це ще куди? - охоронець гидливо тицьнув Манделу в груди. - Не можна!

Негр від здивування відсахнувся.
Іван хотів втрутитися, але не встиг. Звіздар зреагував раніше:

- Руки!

Рухом плеча Звіздар скинув сумку на підлогу. Гуркіт. Учений навіть вухом не повів, продовжуючи дивитися в очі охоронцеві. І той раптом зам'явся, відступив.

- Проходьте, - охоронець старанно дивився в бік.

Іван з повагою оглянув молодого вченого. Ось це молодець. А говорили, справжні вчені повимирали. Скажімо, той же Платон був чемпіоном з кулачних боїв - як говорив Водяник. Мовляв, у вільний від філософії час бив морди близьким...
Розмістилися зі зручностями. Окрема кімната для сну, окрема для спорядження і підготовки.
Годували в загальній їдальні для місцевого начальства.

Виноски Редагувати

Шаблон:СтанцПітер Редагувати

Випадкова вікі