Fandom

Metro 2033

Артем

318статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Артем
Артем.jpg
Ім'я Артем
Стать

Чоловік

Зустрічається в…

Metro 2033
Metro: Last Light

Рід діяльності

Сталкер

Рідна станція

ВДНГ

Зброя

Артем — головний герой ігор Metro 2033 та Metro: Last Light, мешканець станції ВДНГ. Народився приблизно у 2013 році. Спочатку жив на Тимірязєвській, доки її не захопили зграї змутованих щурів. Матір в останню мить передала його солдату, що наздоганяв мотодрезину. На ній чоловік і врятував хлопчика.

Пізніше Артем називає того вітчимом.

Працює на підземній "чайній" фабриці, як свідчить роман, проте в іграх це не підтверджується.

ОбранийРедагувати

Спочатку нічого не вирізняє Артема серед інших мешканців підземелля. Він не вирізняється ні надзвичайною фізичною силою, ні якоюсь особливою освітою. Читати доводиться лише ті нечисельні книжки, які доносять човники до ВДНГ. Багато речей, про які знає нинішня дитина, для Артема нові або невідомі.

Проте, чомусь саме Артем чує голоси метро, яких інші мешканці не чують. Артем бачить примарний поїзд, який іншим не видимий. Саме до Артема звертається Хантер за допомогою.
Metro2033 2013-03-30 14-04-28-72.jpg

Артем біля входу на Чорну станцію

Розповісти про Артема в одній статті неможливо, — для цього слід було б переказати усе Метро 2033. Але чому саме Артем?

З невідомих причин брамини Полісу призначають Артема до місії походу на Поверхню, до Великої Бібліотеки. Не просто призначають, а й виділяють провідника-брамина Данила. Від Данила Артем разом із нами дізнається про Книгу Майбутнього — містичний фоліант, за володіння яким брамини Полісу ладні заплатити будь-яку саму неймовірну ціну.

Гинуть люди — найближчі Артемові друзі, бойові соратники, товариші; проте, якась невідома сила рятує самого Артема. В короткі «ночі» відпочинку Артем бачить віщі сни. У них чомусь постійно присутній зниклий безвісти Хантер, що уві сні рятує полоненого Артема; уві сні він спілкується з чорними.

Метро 2033. ФіналРедагувати

Так, Артем виконав свою місію. Загін сталкерів вийшов на приховану ракетну базу Д-6. Тепер з'явилася можливість порятунку ВДНГ від насуву чорних. І в цю саму мить, коли ракети вже запущені, Артем усвідомлює істинну суть своєї обраності: чорні не вороги; це просто інший розумний вид, який постійно шукав контакту із людьми, щоб у союзі з ними боротися в умовах радіаційного лихоліття. Люди ж, нажахані постійною загрозою смерті з усіх боків, перелякані, проте озброєні до зубів, лишаються не чутливі до поклику друзів по розуму. Жахливий ракетний удар з Д-6 спалює, перетворюючи на пекло, «мурашник», житло чорних поблизу ВДНГ. І Артем не може вже нічого вдіяти.

Читати щеРедагувати

Випадкова вікі