FANDOM

На Арсенальній життя не було.
Мерехтіли небагато вцілілі лампи, чувся дивний глухий гул. Тобто спочатку ніякого гулу не було, а потім...

- Сто п'ять метрів. - Фідель зняв автомат із запобіжника ще на підході до станції.
- Що? - не зрозумів Сайгон; йому не подобалося те, як нервували старші товариші.
- До поверхні сто п'ять метрів, - замість команданте відповів Че. Сипло відповів, ніби нема. Він тихенько прокашлялся і продовжив: - Це одна з найглибших станцій у світі.

ОписРедагувати

Стіни, облицьовані мармуром, і трапецієподібна стеля були суцільно розмальовані пентаграмами, рунами і ще какимись хитромудрими знаками.
Руни Сайгону колись давно, через пару днів після війни, показав Болт. Його батьки - вони залишилися нагорі - захоплювалися рольовими іграми: корчили з себе ельфів, конунгів і відьмаків. Болт говорив, що руни мають магічну силу. Якщо правильно намалювати знаки, то можна воскресити тата і маму, і навіть скасувати війну! Сайгон тоді посміявся над Болтом. З тих пір між ними мов кішка пробігла: у Болта батьки померли від опромінення, і на руни у нього була вся надія. Щось підказувало святошинцю, що руни на Арсенальній написані неспроста. Раз вже рятувальники хочуть запобігти війні, то, може, невідомий чарівник хотів того ж, і тому так рясно заплямував все навколо?

Глюки на АрсенальнійРедагувати

Сайгона і Фіделя розділяли лічені кроки, але Сайгон все йшов і йшов, немов долаючи сотні і тисячі кілометрів. На платформі між ним і команданте стояли два зенітних кулемета - НСВТ на саморобних верстатах, зварених з обрізків вагонних поручнів.

Як вони тут опинилися? Чверть центнера сам кулемет плюс одинадцять кэгэ стрічка на півста патронів. Неабияка маса.
Сайгон озирнувся: стеля, стіни, все навкруги було посічене кулями. Тут однією стрічкою не обійшлося, тому й гільзи під ногами, багато гільз, великі, калібр неабиякий... Щось замайоріло на краю свідомості Сайгона і згинуло без сліду. Не до того зараз, потім будемо ребуси розгадувати. Фідель. Треба врятувати Фіделя

Це цікавоРедагувати

  • станція «Арсенальна» Святошинсько-Броварська лінія є найглибшою станцією метрополітену у світі і розташовується на глибині 105,5 метрів (відстань від поверхні землі до платформи), а наступна станція «Дніпро» є надземною, тому цей перегон є ще й світовим рекордсменом з перепаду глибин .

Виноски Редагувати

Шаблон:СтанцКиїв Редагувати

Випадкова вікі