FANDOM

Ну ось, ВДНГ. Рідні місця, а? Знаєш... Мене теж тоді ледь не накрило. Шукала Хантера до останнього... Батько, звісно не знав...

-- Запис Анни на початку місії

MetroLL 2014-04-19 15-34-30-05

В даній місії, ми граємо за Анну - снайпера Ордену і доньку Мельника. Її задача - прикривати Артема під час пошуку маленького Чорного біля ВДНГ. Сюжет даної місії пояснює нам, чому Анна не врятувала Артема, коли Чорний вивів його зі строю.Сама місія розділена на дві частини: прикриття Артема, та рятування Артема.

Прикриття АртемаРедагувати

Місія починається з того, що Анна каже Артемові, що він може на неї розраховувати. Артем йде далі, а Анна займає позицію. Після того як Анна зайняла позицію, вона дивлячись на вулик чорних  каже Артему, що вони з її батьком гарно тут все "відутюжили". Йдучи далі Артем натрапляє на стражів. Анна допомагає Артему, відстрілюючи їх зі снайперської гвинтівки. Так як один зі стражів встиг завити, до Артема наближається підкріплення стражів. Анна допомагає Артему відбитися від них. Далі Анна бачить маленького Чорного і намагається вистрілити в нього, але не може: вона весь час промахується, через велику швидкість маленького Чорного. Нарешті вона підловила момент і поранила його, коли той стежив за Артемом. Вона каже Артема, щоб він схопив його, але маленький Чорний виводить Артема зі строю.Анна спускається до Артема, але бачить, що тут ходять солдати Четвертого Рейху, які шукають вхід в Д6.

Спасіння АртемаРедагувати

Анна проходячи через солдат Рейху (або йдучи напролом), рухається в сторону Артема, щоб вбити маленького Чорного, та врятувати Артема. Підійшовши, вона бачить, що Артем та Чорний вже схоплені солдатами Рейху і їх вже вже везуть у Рейх.

Цікаві фактиРедагувати

  • Хоч розробники замінили всі чоловічі голоси на жіночі (дихання,вколювання обезболюочого), проте голос падіння (смерті персонажа) все ж залишився чоловічим (точніше Артемовим).
  • Сцена виводу Артема зі строю відрізняється від основного сюжету. В основному сюжеті, Артем схопивши Чорного виключився, в цій же місії Чорний вивів Артема зі строю з дистанції, коли Артем наближався до нього.
  • Коли Анна спитає Артема, чи цілий він,після атаки стражів, він помахає Ані рукою.
  • Коли Анна спускається рятувати Артема, різко темніє.

ФотогалереяРедагувати

Випадкова вікі