FANDOM

Анна
Anna.jpg
Ім'я Анна
Прізвище

Мельникова(?)

Стать

Жіноча

Зустрічається в…

Metro: Last Light,DLC Chronicles Pack

Рід діяльності

Снайпер Ордену

Зброя

Превед,Вентиль,ВСВ

Спорядження

Годинник,Протигаз

Анна - персонаж гри Metro: Last Light. Є донькою Мельника. Будучи кращим снайпером в Ордені, відправляється з Артемом до лігва Чорних, аби ліквідувати останнього Чорного.     

Вперше Анна зустрічається в розділі СпартаМельник доручає їй ліквідувати Чорного. Вона з Артемом їде на монорельсі по лінії Метро-2, в бік Ботанічного саду. Вже на поверхні, на Артема нападають Стражі. Вона, будучи на снайперській позиції, допомагає Артему відбитися від них. Потім вона бачить Чорного і намагається вбити, однак через високу швидкість руху Чорного промахується. Підловивши момент, коли Чорний застигне, вона стріляє і поранює його. Артем захоплює його, але виключається. Цього вистачило, щоб Артем опинився в полоні в Рейху. Анна намагається врятувати Артема, але не встигає: його вже забрали. (Основна стаття Анна (DLC Chronicles Pack) ) . Через деякий час зутрічається в розділі Ніч, де будучи на базі Ордену чекає на Артема. Її захоплює в полон Лесницький для козиру в мирних переговорах. Артем рятує її (знявши протигаз по наказу Лесницького, або вистріливши в Лесницького). Вони, задихаючись, підіймаються на територію Ганзи. Після того, як вони піднімуться, Анна скаже, що їй самотньо і вони займуться любов'ю. Якщо вибрати погану кінцівку, то показується як Анна розповідає своєму синові про героїчний подвиг його батька, але якщо грати на хорошу кінцівку, ролик про Анну буде відсутній.

Цікаві фактиРедагувати

  • Анна носить такий самий годинник, як і Артем, однак час на них не показаний.
  • Анна - перший протагоніст жіночої статі в серії Metro (Тільки при наявності DLC Chronicles Pack).
  • На початку гри, коли Артем і Анна підіймаються сходами на поверхню, якщо подивитися вгору,то Анна скаже, щоб Артем не витріщався на її зад.

Випадкова вікі