FANDOM

Анка — лідер партизан станції Першотравнева [1], кохана жінка Дехтера.

Перша зустрічРедагувати

Вперед вийшла жінка невизначеного віку, як виявилося, — командир місцевого загону Партизан.

Її не можна було назвати гарною, але її чорні очі притягували до себе погляди чоловіків. У жінки був рубець на щоці, хоча, як не дивно, він не спотворював це мужнє обличчя. Голова жінки була поголена наголо. Як і всі вона була худа, та й до того ж сутула. Але в її ході, жестах і голосі відчувалися енергія, сила і впевненість:

- Ми раді вітати наших братиев і сестер Партизан. Зберігає Вас Бог у Вашому шляху.
- Гаразд тобі, Анка, що ти дійсно. Кожен раз одне і теж, як завжди весело сміючись прощебетала Купчиха, піднімаючись на платформу. Особа Анки зм'якло:
- Привіт, Купчиха.. Давно не бачилася, щось рідко заходите.
- Так що ходити, возити вже нічого... Так ти не бійся, Вам жрачки привезли, як звичайно.
- Світлана, і ти тут? Іди сюди, красуня, обійму тебе, - Анка схопила в оберемок Світлану і відірвала від землі.
- А що за хлопці з Вами? Не бачила таких раніше?

Світлана у двох словах розповіла про появу москвичів і їх місії. Спочатку недовіру, потім здивування, а потім захват изобразились на обличчі Анки. Несподівано гучним голосом з урочистим пафосом вона продекламувала на всю станцію:

- Первомайці [2]! До нас прийшла допомога з далекого міста. Бог послав нам воїнів добра з іншого світу. Тепер ми разом будемо воювати за свободу і єдність Муоса! Ми виженемо зміїв та іншу людську і нелюдську безбожність з нашої Батьківщини.
Ура!

Проводи унівцівРедагувати

Прихід москвичів і приніс на цю Богом забуту станцію вогник надії.

Анка не відходила від Дехтера. Зараз вона більше була схожа не на грізну отаманшу, а на звичайну жінку, яка проводжала на війну свого чоловіка.
Дехтер в семистах кілометрах від свого будинку несподівано знайшов близьку людину. Вони з Анкою провели в її хаті, складеній із іржавих закопчених жерстин, кілька годин. Вони не говорили про любов, не заглиблювалися в сентиментальності і їх близькість не була бурхливою. Склалося так, що вони відразу стали сім'єю, як ніби провели десятитисячну ніч в одному будинку.
І чомусь, ні Первомайців, ні інших Партизан, ні навіть москвичів це не здивувало.

Дехтер ясно усвідомив для себе, що в Москву він вже ніколи не повернеться. І він чітко зрозумів, що і в Муосі у нього не буде щастя, а жити йому залишилося зовсім недовго. Але усвідомлення цього зовсім не злякало його. Він сміливо йшов назустріч своїй долі, назустріч смерті. І у нього на шиї висів натільний хрестик на товстій мотузці, який йому подарувала його жінка - Анка.
Він раніше ніколи не вірив у Бога, просто не замислювався про це, насміхався над різними сектантами і суеверцами. Зараз же, після зустрічі Талаша і Анки присутність Бога в його життя для нього стала очевидною.

Виноски Редагувати

  1. Муос
  2. Від рос. Первомайская

Шаблон:Муос Редагувати

  1. А могли би і бути
Книги серії Метро 2033‏‎

Випадкова вікі