FANDOM

Альянс. Повна назва Приморський Альянс — співдружність групи західних станцій Лінії №3 Пітерського метро.

Пітер Угрупування.png

Перша згадкаРедагувати

У Приморський Альянс раніше входили шість станцій: Приморська, Василеострівна, обидві Адміралтейських, Гостиний двір і Невський проспект. Але після того, як «Приму» довелося залишити, станцій стало п'ять. І ваги втратили рівновагу. Приморці осіли де доведеться, але в основному на Адміралтейській - їх туди навіть спеціально заманювали. Хтось, звичайно, залишився на Василеострівній - але таких було небагато. Бідна станція, що ви хочете.
Тісна, та ще і заслону від тварюк не стало.

Тоді думали закрити гермозатвори в перегоні від Василеострівногї до Приморської - і в результаті все-таки закрили. Цього разу Іван ходив туди, обходячи гермоворота через спеціальні бічні двері.

Війна з бордюрникамиРедагувати

Сьогодні, подумав Іван, вдивляючись у темряву... Димне повітря створить пелену, крізь яку захисники станції не побачать нападників... будемо сподіватися. У животі утворилася смокчуча порожнеча, немов падаєш у величезну яму.
Сьогодні все вирішиться.
Якщо сполученим силам альянсу вдасться захопити Маяк, то Площу Повстання взяти буде вже простіше.

Маяковська - станція фортеця. Як і Василеострівна.

СимволікаРедагувати

Перед самим початком операції Івана викликали до генерала.

- Що це?

Іван роздивлявся знайому емблему - він вже бачив таку у деяких адміральців. Біле коло з сірої облямівкою, всередині кола - стилізоване зображення стисненого кулака.
П'ять сірих пальців.

- Символ, - сказав Мемів. - У кожної імперії був свій символ. Ось це наш.

Він підняв руку з короткими розчепіреними пальцями, повільно стиснув їх по одному в здоровий кулак.

- П'ять станцій - окремо слабкі. Але разом ми єдиний кулак. Це буде нашим символом. Тримай.

В долоні Івана було вишите коло.

- Йди спати, - сказав генерал. - Завтра важкий день. Я на тебе розраховую.

Виноски Редагувати

Шаблон:СтанцПітер Редагувати

Випадкова вікі