FANDOM

Адміралтейська Панно 01.jpg

Адміралтейська — станція Альянсу; місце проживання Голови Альянсу генерала Мемова.

Адміралтейська - 65-я станція Петербурзького метрополітену. Розташована на Фрунзенсько-Приморській лінії [1] між станціями «Садова» і «Спортивна». Відкрита 28 грудня 2011 року. До цього - «станція-примара» з 1997 по 2011 рік.

На підходахРедагувати

Над блокпостом Адміралтейської нависала чорнильна сира темрява, що її відгонили променями двох ліхтарів-мільйонників, — вони нищили її, як сир. Багата станція Адміралтейська, раз може собі таке дозволити. «Адміральці» взагалі останнім часом піднялися, куди там «Васькові». Хоча начебто в одному Альянсі перебуваємо, а дивишся ти...
Карбидка горіла рівним жовтим світлом. Зовсім не хотілося знову встати і човгати в сиру темряву тунелю. Вік би так сидів і слухати байки про токійське метро. І дивився на воду. Тунель опускався тут за кутом сорок тисячних вниз, потім надламувався, і йшов практично горизонтально - до Адміралтейської і трохи далі рівна ділянка - потім знову пішов вгору. Сто п'ятдесят метрів, найглибша станція у світі [2]. Третину шляху до неї потрібно пливти - на човнах. Блокпост перед Адміралтейською служив заразом і річковим портом.
Паралельний тунель приблизно такий же, як цей, але перекритий гермою [3].
Минулого разу домовлялися начебто його відкрити, але так і не домовилися. Буває. Головне, незрозуміло, чого вони бояться. Що Василеострівна почне контрабандою постачати м'ясо морських свинок в ресторанчики Гостиного двору і Садовій-Сінний? Хмм. Сазонов посміхнувся. В принципі, непогана ідея - альянс-альянсом, але мито за свинину «адміральці» деруть неабияке...
Тільки Адміралтейську все-одно не обійдеш.

Виноски Редагувати

  1. Фрунзенсько-Приморська це Лінія №5
  2. Це чергова москальська туфта. Глибина заляганні Адміралтейської 86 м — це друга глибина в СНД. Найглибшою так і лишається Арсенальна в Києві.
  3. Гермоворота

Шаблон:СтанцПітер Редагувати

Випадкова вікі