FANDOM

Автомати-клас зброї як в книжковій серії, так і в іграх. Майже всі види автоматів були створені до війни, винятків небагато. Зазвичай, всі автомати використовують патрони 5.45, однак деякі автомати використовують НАТОвські набої.

Автомат Дробовик 01

Дробовик

Автомат З Вогнеметом 01

Із спареним вогнеметом

Книжкова серія Редагувати

Є майже у кожній книзі, причому часто герої змінюють свою зброю.

Metro 2033 Редагувати

У грі Metro 2033 автоматі-один из основних класів зброї майже кожен другий має автомат. В грі є три типи автоматів:

  • Покидьок- найслабший автомат по всім параметрам, однак на ранніх рівнях він буде єдиним автоматом для гравця.
  • Калаш-середній автомат, більш надійний та скорострельний, але все-таки недостатьо потужний та немає версії с глушителем.
  • ВСВ-сильний і, головне, бесшумний автомат. Має маленьку вмісткість магазину.
  • АК2012-найкращий автомат в грі по всім параметрам.

УРЖРедагувати

Автомати розроблювалися під набої, які до того вже набули поширення у військах в зв'язку із застосуванням до звичайної - не автоматичної зброї. Наприклад, пістолет-кулемет ППШ розроблявся під 9-мм пістолетний патрон (що в подальшому зумовило його ряд конструктивних недоліків). А, скажімо, Т.Калпшніков розробляв свій АК-47 під патрон до найпоширенішої "Мосінки" із калібром 7,62. Лише в 1970-ті роки цей потужний набій було замінено на "мілкашку" 5,45.

Шаблон:ЗЕРедагувати

Випадкова вікі