FANDOM

Ікланирос. Клыканы. Книга Санітари Зайцева.

ЗустрічРедагувати

Десятка два абсолютно моторошних істот майже безшумно носилися навколо клумби. Щільний, замкнуте коло, голова до хвоста. Тварини лише віддалено нагадували собак, від яких, мабуть, і відбулися, дивившися набагато більший своїх попередників. Сіра лискуча шкіра без шерсті, великі голови, сухорляві, перевиті м'язами торси, масивні лапи, увінчані вражаючими кігтями.

Іклани, - згадав Дімка. - Буркотун розповідав про них. Він став свідком рідкісного явища - рідкісного, тому що мало хто виносив ноги, побачивши таке. Істоти, що розплодилися на поверхні після того, як людина її покинула, поступилася середовищем, мали інший раз дуже кумедний вигляд і вельми незвичайні звички. Ніхто точно не знав, чому Іклани це роблять, але були припущення, що таким чином у них виявляється найсильніший - після багатодобового, на знос, кружляння без зупинки.

Звірі вибирали ватажка зграї, і поки вони це робили, все інше їх просто не цікавило.

Притулившись до стіни, хлопець переглянувся з Наташею. Та похитала головою, беззвучно говорячи те, що вже стало звичним: «Завмри. Нас тут немає».

Перший звір, що вже пропхався кріз дірку в напівзруйнованій металевій огорожі, яка опоясувала невеликий скверик і примикала до рогу будинку, зупинився, здивовано озираючись. За ним вибігли ще двоє. На такій близькій відстані - всього півтора метри, тварини вражали ще більше: суцільні м'язи, кігті і ікла. Іклани постояли, переступаючи з лапи на лапу, повтягували повітря чорними носами, дивуючись, куди поділася дичина. Потім один з них шумно тріпонувся, обдаючи людей дощовими бризками, широко позіхнув, продемонструвавши страшний частокіл іклів у величезній пащі, здатній перекусити ногу дорослій людині, і... зграя побігла далі.

Виноски Редагувати

Випадкова вікі